Ο πρακτικός εμπορικός τομέας, για παράδειγμα εργαστήρια, βιομηχανία ή διάφοροι βοηθητικοί χώροι, όπως πολυώροφοι χώροι στάθμευσης, χαρακτηρίζεται επίσης από ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό μπορεί να περιγραφεί ως εξής: Ένα προϊόν φωτισμού που εγκαθίσταται εκεί πρέπει να ενσωματώνεται στη συνολική εικόνα με διακριτικό τρόπο, να φαίνεται επαγγελματικό και, πάνω απ' όλα, να είναι επαγγελματικό. Σε αυτούς τους τομείς, είναι σημαντικές οι λειτουργικές και όχι οι σχεδιαστικές ιδιότητες του φωτός. Ένα μοντελοποιημένο φως σε μια αίθουσα παραγωγής, για παράδειγμα, είναι πιθανότερο να προκαλέσει δυσκολίες στη λειτουργία των μηχανημάτων παρά να την απλοποιήσει. Το φως στον εμπορικό τομέα πρέπει να φωτίζει αποτελεσματικά - το φως και οι σκιές είναι εκτός τόπου και χρόνου στις συχνά επικίνδυνες εργασίες μηχανών. Ο τεχνικός φωτισμός είναι επομένως ιδιαίτερα αποτελεσματικός όσον αφορά την ποιότητα του φωτός και ιδιαίτερα διακριτικός στο σχεδιασμό.
Εργαστήρια, βιομηχανία και μεταποίηση, καθώς και χώροι στάθμευσης: έχουν ήδη αναφερθεί ορισμένοι τομείς εφαρμογής του τεχνικού φωτισμού. Αλλά ακόμη και μέσα σε αυτούς τους τομείς υπάρχουν διαφορές όσον αφορά τη φύση ενός φωτιστικού. Η κατηγορία τεχνικού φωτισμού περιλαμβάνει, για παράδειγμα, τα συχνά πολύ στιβαρά και ανθεκτικά στα χτυπήματα φωτιστικά επιφανειακής τοποθέτησης με διαχύτη. Υπάρχουν επίσης λωρίδες φωτός και προβολείς υψηλής ακτινοβολίας. Οι τελευταίοι χρησιμοποιούν συχνά λαμπτήρες αλογονιδίων μετάλλων για την παροχή βέλτιστου φωτισμού με αντίστοιχα μεγάλη διάρκεια ζωής της φωτεινής πηγής. Οι προβολείς υψηλής ακτινοβολίας φωτίζουν τους εκθεσιακούς χώρους και τα βιομηχανικά εργαστήρια. Η κατάσταση είναι ελαφρώς διαφορετική με τα χωνευτά φωτιστικά τύπου περσίδας. Είναι επίσης κατάλληλα για χώρους γραφείων, όπου υπάρχουν αντίστοιχοι κανονισμοί για το φωτισμό, λόγω της σχεδόν πλήρους απουσίας θάμβωσης. Τα κομμωτήρια χρησιμοποιούν επίσης φωτιστικά σώματα με περσίδες για να επιτύχουν φωτισμό χωρίς θάμβωση για τους πελάτες.
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, ο τεχνικός φωτισμός χρησιμοποιείται για τη βελτιστοποίηση του φωτισμού. Ωστόσο, ο βέλτιστος φωτισμός δεν σημαίνει πάντα μέγιστο φως χωρίς σκιές. Αντιθέτως: ο χώρος του καταστήματος λογίζεται επίσης ως εμπορική χρήση. Και αυτό αφορά κυρίως τον φωτισμό για την προώθηση των πωλήσεων. Αυτό τονίζει τις ενδιαφέρουσες περιοχές πώλησης και, για παράδειγμα, ωθεί τον κεντρικό διάδρομο στο παρασκήνιο με συγκριτικά χαμηλό φωτισμό. Αυτό δομεί ολόκληρη την περιοχή πωλήσεων και κατευθύνει το βλέμμα του πελάτη στις προσφορές που τον ενδιαφέρουν.
Οι διαγραμμένες τιμές αντιστοιχούν στη συνιστώμενη τιμή λιανικής πώλησης του κατασκευαστή του προϊόντος.
Ενδοκοινοτικός αριθμός ΦΠΑ: DE 815 559 897.
Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%. Εξαιρούνται τα έξοδα αποστολής.