Η εξυπηρέτηση πελατών σας
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις, ίσως βρείτε τη σωστή απάντηση για εσάς. Εάν όχι, μετακινηθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.
FAQ - Συχνές ερωτήσεις
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Θα θέλατε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα; Κανένα πρόβλημα, απλά επικοινωνήστε μαζί μας στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@lumories.gr.
Έχετε ήδη στείλει e-mail; Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας στείλει σύντομα ένα έντυπο επιστροφής για να το επισυνάψετε στην παραγγελία σας.
Παρακαλούμε περιμένετε μέχρι να λάβετε την προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής, καθώς δεν θα είμαστε σε θέση να σας αποζημιώσουμε για τα έξοδα που θα προκύψουν αν αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν αυτοπροσώπως.
Επιστρέψτε μας το(α) πλήρες(α) προϊόν(τα), στην αρχική συσκευασία, αν είναι δυνατόν. Εάν δεν την έχετε κρατήσει, παρακαλούμε επιλέξτε μια κατάλληλη εναλλακτική λύση. Για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών μας, παρακαλούμε να προσδιορίσετε τον λόγο της επιστροφής.
Εντός ποιου χρονικού διαστήματος μπορεί να γίνει η επιστροφή;
Εκτός από το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης των 14 ημερών, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια συμβατική εγγύηση επιστροφής χρημάτων για τις επόμενες 36 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν τα αγαθά που παρέλαβαν από εμάς χωρίς να χρειάζεται να αναφέρουν τον λόγο της επιστροφής εντός περιόδου 50 ημερών, επιστρέφοντας τα αγαθά. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση επιστροφής χρημάτων μπορείτε να βρείτε στη σελίδα με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Πόσο διαρκεί η εγγύηση του προϊόντος;
Όλα τα προϊόντα έχουν περίοδο εγγύησης 24 μηνών (ιδιώτες πελάτες). Η εγγύηση αρχίζει από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Πότε θα λάβω επιστροφή χρημάτων για την επιστροφή μου;
Μόλις καταχωρήσετε την επιστροφή στην πύλη μας, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερών σύμφωνα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής.
Ποιος πληρώνει το ταξίδι επιστροφής;
Εμείς πληρώνουμε τα έξοδα επιστροφής, οπότε εσείς δεν πληρώνετε τίποτα!
Portale dei resi
Vuoi restituire un articolo difettoso o danneggiato?
Utilizza il nostro portale di resi ed elaboreremo la tua richiesta al più presto possibile.
Επικοινωνήστε με την υποστήριξή μας
Τηλεφωνική βοήθεια
ΠΡΟΣΟΧΗ: Παρακαλούμε σημειώστε ότι η εξυπηρέτηση πελατών μας θα είναι κλειστή:
- 24.12.2024 από τις 2μμ,
- 25 & 26.12.2024 όλη την ημέρα,
- 31.12.2024 από τις 2μμ,
- 01.01.2025 Ιανουαρίου όλη την ημέρα.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας. Τις υπόλοιπες ημέρες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά κατά τις κανονικές ώρες λειτουργίας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Εξυπηρέτηση πελατών
Δευτέρα - Παρασκευή
8 π.μ. - 1 μ.μ. και 2 μ.μ. - 4 μ.μ.
+49 (0) 66 42 - 251 9000
Ufficio Commerciale
Δευτέρα - Παρασκευή
8 π.μ. - 1 μ.μ. και 2 μ.μ. - 4 μ.μ.
+49 (0) 66 42 - 251 90 09
Indirizzo email: gewerbe@lampenwelt.de
Lampenwelt GmbH
Seelbüde 13
36110 Schlitz
Germany