Φωτισμός καταστημάτων και καταστημάτων

Φωτισμός βιτρινών & φωτισμός καταστημάτων

Φωτισμός καταστημάτων που προωθεί τις πωλήσεις με εντυπωσιακό αποτέλεσμα

Ο φωτισμός καταστημάτων κάνει τα εμπορεύματα στο χώρο πώλησης πραγματικά ελκυστικά, π.χ. σε αρτοποιεία, παντοπωλεία, αλλά και σε καταστήματα μόδας ή βιβλιοπωλεία. Το φως κατευθύνει το βλέμμα του θεατή και αναδεικνύει οπτικά την περιοχή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για να επιτευχθεί αυτό, ο φωτισμός καταστημάτων πρέπει να έχει υψηλή τιμή CRI τουλάχιστον Ra 80, ώστε να αναπαράγει τέλεια το χρωματικό φάσμα στο τεχνητό φως.


Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα σχεδιασμό φωτισμού

Για τον φωτισμό των καταστημάτων συνιστάται πάντοτε ο αρμόδιος σχεδιασμός φωτισμού. Αυτό ενσωματώνει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα ειδικά χαρακτηριστικά της τοποθεσίας, ώστε να προσκαλεί τους πελάτες να παραμείνουν και να τονίζει τα αγαθά. Οι σχεδιαστές φωτισμού γνωρίζουν επίσης πώς να ενσωματώσουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας φωτισμού τέλεια στο περιβάλλον του καταστήματος. Παραδείγματα αποτελούν ο φωτισμός καταστημάτων LED υψηλής απόδοσης και χαμηλής συντήρησης ή οι αισθητήρες HCL που προσαρμόζουν αυτόματα τη φωτεινότητα και τη θερμοκρασία χρώματος στην πορεία της ημέρας και υποστηρίζουν έτσι το φυσικό βιορυθμό των ανθρώπων.

Τι πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν σχεδιάζετε μια επιχείρηση;

Βασικός φωτισμός
Βασικός φωτισμός

Ο βασικός φωτισμός, ο οποίος εξασφαλίζει ομοιόμορφη φωτεινότητα σε ολόκληρο το χώρο του καταστήματος, περιλαμβάνει

  • Φώτα οροφής
  • Εντοιχισμένοι προβολείς
  • Κρεμαστά φώτα
Φωτισμός έμφασης
Φωτισμός έμφασης

Ο φωτισμός έμφασης χρησιμοποιείται για τον ακριβή φωτισμό συγκεκριμένων περιοχών προϊόντων ή μεμονωμένων εμπορευμάτων, για παράδειγμα του πάγκου με τα λουκάνικα και τα τυριά ή ενός χώρου προβολής του τρέχοντος μπεστ σέλερ στα βιβλιοπωλεία.\ Αυτή η πτυχή του φωτισμού του καταστήματος κατευθύνει την αντίληψη του επισκέπτη. Αυτά περιλαμβάνουν:

  • Κάτω φώτα
  • Spotlight
  • Σημεία
Φωτισμός βιτρίνας καταστήματος
Φωτισμός βιτρίνας καταστήματος

Η βιτρίνα του καταστήματος είναι συνήθως το πρώτο σημείο επαφής με τον πελάτη και έχει σηματοδοτικό αποτέλεσμα μέσω της δυναμικής αλληλεπίδρασης φωτός και σκιάς. Ο φωτισμός του καταστήματος μπορεί επίσης να παίξει με το χρώμα του φωτός εδώ: Τα ψυχρά χρώματα φωτός >4.000 Kelvin μεταδίδουν φρεσκάδα και δυναμισμό, ενώ τα θερμά χρώματα φωτός έως 3.000 Kelvin έχουν ένα ζεστό αποτέλεσμα και δίνουν τον τόνο στο δωμάτιο.

z. Για παράδειγμα, στο ζαχαροπλαστείο, τα κέικ και τα αρτοσκευάσματα παρουσιάζονται με ιδιαίτερα γευστικό τρόπο.

Φωτισμός με συστήματα τροχιάς

Φωτισμός με συστήματα τροχιάς

Τα συστήματα ράγας προσφέρουν ευελιξία, καθώς τα φωτιστικά σώματα μπορούν να τοποθετηθούν οπουδήποτε σε μια ράγα. Στα συστήματα τροχιάς, γίνεται γενική διάκριση μεταξύ συστημάτων χαμηλής και υψηλής τάσης. Στον τομέα της υψηλής τάσης, γίνεται περαιτέρω διάκριση μεταξύ μονοφασικών και πολυφασικών γραμμών, π.χ. τριφασικών γραμμών.

Η διαφορά μεταξύ μονοφασικού και πολυφασικού συστήματος είναι ότι με το μονοφασικό σύστημα, οι λαμπτήρες μπορούν να ενεργοποιηθούν ή να απενεργοποιηθούν ή να χαμηλώσουν μόνο μαζί. Αυτό το σύστημα είναι περισσότερο προσανατολισμένο προς τον τελικό πελάτη. Χρησιμοποιούνται σποτ, προβολείς και ράγες του ίδιου κατασκευαστή.

Τα τριφασικά συστήματα προσφέρουν το πλεονέκτημα της διαφορετικής εναλλαγής πολλών προβολέων και, συνεπώς, της δημιουργίας διαφορετικών σεναρίων. Μπορεί να υπάρχει συμβατότητα μεταξύ των κατασκευαστών, για παράδειγμα με τα συστήματα σιδηροτροχιών της Arcchio.

Τεχνικές πτυχές

CRI/χρωματική απόδοση

  • Η χρωματική απόδοση δίνεται σε Ra, ακολουθούμενη από το Ποσοστό χρωματικής απόδοσης σε σύγκριση με το φυσικό φως της ημέρας. 100 τοις εκατό πιστότητα χρώματος επιτυγχάνεται σήμερα μόνο με λαμπτήρες αλογόνου, αλλά το φως από τον υψηλής ποιότητας φωτισμό καταστημάτων LED της Ra 80 φαίνεται ήδη πολύ φυσικό.
  • Τιμές κάτω του Ra 80 δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται στο φωτισμό καταστημάτων για να αποφεύγονται τα μη ελκυστικά, ψευδή χρώματα στα εμπορεύματα, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό στη βιομηχανία της μόδας, για παράδειγμα, για να αποφεύγεται η απογοήτευση των πελατών.

Ανοιχτό χρώμα

  • Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για την ποιότητα του φωτός είναι η θερμοκρασία χρώματος ή το χρώμα του φωτός. Αυτό έχει αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο γίνονται αντιληπτά τα αγαθά και, κυρίως, τα τρόφιμα. Σε αυτή την περίπτωση, το λευκό δεν είναι το ίδιο με το λευκό.
  • Η θερμοκρασία χρώματος κάνει το φως να φαίνεται είτε γαλαζωπό και επομένως ψυχρό είτε κοκκινωπό και επομένως θερμότερο.
  • Ειδικά στα σούπερ μάρκετ, τα ανοιχτά χρώματα επιλέγονται ειδικά για τα διάφορα τρόφιμα, για παράδειγμα το ζεστό λευκό για το νόστιμο κρέας και τα τραγανά ψωμάκια. Φάτε με τα μάτια σας!
Τεχνικές πτυχές

Οι συστάσεις μας

Νομικές απαιτήσεις

Πρέπει να τηρούνται οι νομικοί κανονισμοί για τον φωτισμό των καταστημάτων. Η βασική φωτεινότητα στο κατάστημα πρέπει να είναι τουλάχιστον 300 lux και ακόμη και 500 lux στην περιοχή του ταμείου. Για λόγους διευκόλυνσης των πελατών, ορισμένοι χώροι μπορούν φυσικά να υπερβαίνουν τα νομικά πρότυπα, όπως για παράδειγμα στα βιβλιοπωλεία για να διευκολύνουν τους πελάτες να περιηγηθούν στη βιβλιογραφία.

Το καλό φως χρειάζεται επαγγελματική συμβουλή

Το καλό φως χρειάζεται επαγγελματική συμβουλή

Βιωσιμότητα

Με τον φωτισμό καταστημάτων LED, η έμφαση δίνεται στην οικολογική και οικονομική βιωσιμότητα:

  • Υψηλή εξοικονόμηση ενέργειας λόγω χαμηλής ισχύος
  • υψηλή φωτεινότητα την ίδια στιγμή λόγω της καλύτερης Φωτεινή απόδοση 100 lm/W
  • Πολύ καλή χρωματική απόδοση τουλάχιστον Ra 80 έως Ra 90
  • Ευρεία γκάμα διαθέσιμων χρωμάτων φωτός
  • Μεγάλη διάρκεια ζωής από 50.000 ώρες λειτουργίας
  • Δεν υπάρχει ακτινοβολία IR και UV που να επηρεάζει την ποιότητα των προϊόντων

Lumories.gr Ο σχεδιασμός φωτισμού από την εταιρεία υποστηρίζει τις εταιρείες στο δρόμο τους προς την ενεργειακή αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα, χρησιμοποιώντας φωτισμό φιλικό προς το κλίμα. Η επένδυση αποδίδει για τις επιχειρήσεις με διάφορους τρόπους: τα δημόσια προγράμματα προωθούν επίσης τον αποδοτικό εσωτερικό και εξωτερικό φωτισμό με επιδοτήσεις έως και 50 %.

Φόρμα επικοινωνίας

Η επεξεργασία δεδομένων που προκύπτει από τη χρήση της φόρμας επικοινωνίας μας υπόκειται στην πολιτική απορρήτου δεδομένων μας.