Φωτισμός σούπερ μάρκετ

Φωτισμός σούπερ μάρκετ

Προσαρμοσμένη ιδέα φωτισμού για το σούπερ μάρκετ

Ο καλός φωτισμός στο σούπερ μάρκετ αυξάνει τις πωλήσεις. Με τέλεια σκηνοθετημένους χώρους πώλησης και στοχευμένη καθοδήγηση στη γκάμα των προϊόντων, τα προϊόντα παρουσιάζονται πιο ελκυστικά και οι πελάτες παραμένουν περισσότερο στο κατάστημα. Επιπλέον, η αγοραστική εμπειρία εμπλουτίζεται από τον φιλόξενο, αισθητικό και, τέλος, ευχάριστο φωτισμό. Αυτές οι πτυχές καθιστούν απαραίτητη την ανάπτυξη μιας ατομικής ιδέας φωτισμού προσαρμοσμένης στο κατάστημα.

  • Πρόσκληση υποκαταστήματος
  • Τέλεια παρουσιασμένα αγαθά
  • Αύξηση των πωλήσεων

Lumories.grΤο έργο φωτισμού σας με

Ένας καλά σχεδιασμένος φωτισμός κάνει το σούπερ μάρκετ να φαίνεται πιο φιλόξενο και τα προϊόντα πιο ελκυστικά. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη, όπως το μέγεθος του σούπερ μάρκετ, η διάταξη των ραφιών, το είδος των προϊόντων που εκτίθενται και η επιθυμητή ατμόσφαιρα. Lumories.gr Βασιστείτε στους ειδικούς σχεδιασμού φωτισμού της εταιρείας με μεγάλη εμπειρία στον κλάδο.

Lumories.grΤο έργο φωτισμού σας με

Λαμπτήρες και φωτιστικά σώματα για φωτισμό σούπερ μάρκετ

Τα φωτιστικά σώματα για σούπερ μάρκετ επιλέγονται λαμβάνοντας υπόψη την εκάστοτε αρχιτεκτονική, το επιθυμητό μοτίβο φωτισμού και, τέλος, την αποδοτικότητα κόστους και τη βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο αυτό, η χρήση σύγχρονου φωτισμού LED στα σούπερ μάρκετ προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα.

Πλεονεκτήματα του φωτισμού LED στα σούπερ μάρκετ

  • Μειωμένο ενεργειακό κόστος για πιο οικονομικό φωτισμό
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης χάρη στην τεχνολογία φωτισμού μακράς διάρκειας
  • Μείωση των εκπομπών CO2 για μια βιώσιμη εικόνα

Σύμφωνα με μελέτη της Γερμανικής Υπηρεσίας Ενέργειας, ο φωτισμός αντιπροσωπεύει το 22% της κατανάλωσης ενέργειας στον τομέα των τροφίμων. Η ενεργειακά αποδοτική, μακράς διάρκειας και χαμηλής συντήρησης τεχνολογία φωτισμού, όπως τα LED, μπορεί επομένως όχι μόνο να αυξήσει τις πωλήσεις, αλλά και να μειώσει το κόστος λειτουργίας.

Οι κορυφαίες κατηγορίες μας

Διάφοροι τομείς εφαρμογής για το φωτισμό σούπερ μάρκετ

Ο φωτισμός των σούπερ μάρκετ πρέπει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των διαφόρων ομάδων προϊόντων, όπως τα φρούτα, το κρέας, τα τυριά και τα αρτοσκευάσματα. Οι διαφορετικές ποιότητες φωτός και οι τύποι φωτισμού συμβάλλουν ειδικά στην παρουσίαση των εμπορευμάτων και, επομένως, στην ελκυστικότητα του καταστήματος.

Φωτισμός του χώρου εισόδου/ταμείου
Φωτισμός του χώρου εισόδου/ταμείου

Ο φωτισμός στην είσοδο και στο ταμείο ενός σούπερ μάρκετ επηρεάζει την πρώτη εντύπωση του πελάτη και πρέπει να δημιουργεί μια αξιόπιστη ατμόσφαιρα. Ταυτόχρονα, ο φωτισμός πρέπει να εξασφαλίζει φωτεινές και άνετες συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους. Αυτό επιτυγχάνεται, για παράδειγμα, με πάνελ LED με UGR <19. Αυτά τα πάνελ παρέχουν ομοιόμορφο και ευχάριστο φωτισμό περιβάλλοντος χωρίς δυσάρεστα φαινόμενα θάμβωσης.

Βασικός φωτισμός για το σούπερ μάρκετ
Βασικός φωτισμός για το σούπερ μάρκετ

Ο ομοιόμορφος φωτισμός περιβάλλοντος στα σούπερ μάρκετ επιτρέπει στους πελάτες να βρίσκουν γρήγορα το δρόμο τους και να επιλέγουν εύκολα τα προϊόντα που επιθυμούν. Οι προβολείς LED και τα φωτιστικά σώματα LED έχουν αποδείξει την αξία τους ως βασικός φωτισμός για τα σούπερ μάρκετ. Αυτά τα φωτιστικά δημιουργούν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ φωτός και σκιάς, ώστε τα προϊόντα στο σούπερ μάρκετ να αναδεικνύονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να φαίνονται υψηλής ποιότητας.

Φωτισμός ψαριών και κρέατος
Φωτισμός ψαριών και κρέατος

Ο φωτισμός των ψαριών και του κρέατος τονίζει τη φρεσκάδα και την ποιότητα των τροφίμων αυτών. Αυτό καθιστά σημαντική την επιλογή πηγών φωτός με φυσική απόδοση χρωμάτων (Ra >80) και κατάλληλο χρώμα φωτός: τα κόκκινα κρέατα και οι ποικιλίες ψαριών, όπως ο τόνος, φαίνονται πιο ορεκτικά σε ζεστό λευκό φως (<3.300 Κ), ενώ τα τρυφερά λευκά κρέατα και ψάρια, όπως η χωματίδα, ο μπακαλιάρος και η γλώσσα, επωφελούνται από το λευκό φως ημέρας (5.000 - 6.000 Κ). Τα εμπορεύματα προβάλλονται συχνά με τη χρήση προβολέων LED ή σωλήνων LED ευρείας δέσμης. Καθώς το φως LED εκπέμπει μόνο πολύ χαμηλά επίπεδα υπέρυθρης και υπεριώδους ακτινοβολίας, τα τρόφιμα και τα υλικά συσκευασίας προστατεύονται επίσης και η ποιότητα των προϊόντων διατηρείται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Φωτισμός για ράφια και διαδρόμους
Φωτισμός για ράφια και διαδρόμους

Ο φωτισμός των ραφιών και των διαδρόμων εφιστά την προσοχή του πελάτη στα προϊόντα και συμβάλλει σε μια ευχάριστη εμπειρία αγορών. Στο πλαίσιο αυτό, είναι σημαντικό να μην δημιουργούνται έντονες σκιές όταν οι πελάτες πλησιάζουν τα εμπορεύματα. Οι προβολείς LED και οι προβολείς διαδρομής LED με υψηλό δείκτη χρωματικής απόδοσης (Ra >80) είναι ιδιαίτερα κατάλληλοι για την ικανοποίηση αυτών των απαιτήσεων. Αυτές οι λύσεις φωτισμού διασφαλίζουν ότι τα φυσικά χρώματα των προϊόντων δεν παραμορφώνονται και ότι οι ετικέτες διαβάζονται εύκολα.

Φωτισμός φρούτων και λαχανικών
Φωτισμός φρούτων και λαχανικών

Ο φωτισμός των φρούτων και των λαχανικών επικεντρώνεται στην ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς των προϊόντων. Καθώς οι περισσότεροι πελάτες κρίνουν την ποιότητα και τη φρεσκάδα των προϊόντων από το χρώμα τους, συνιστάται στην περίπτωση αυτή υψηλή χρωματική απόδοση (Ra > 80) σε συνδυασμό με πολύ θερμή θερμοκρασία χρώματος περίπου 2.700 Κ. Τα φωτιστικά σώματα που χρησιμοποιούνται πρέπει να παρέχουν κυρίως φωτισμό έμφασης και να περιέχουν μόνο ένα μικρό ποσοστό φωτισμού περιβάλλοντος. Αυτό επιτρέπει επίσης την ελκυστική διαμόρφωση των σχημάτων των φρούτων και των λαχανικών με το φως.

Φωτισμός για αρτοσκευάσματα και τυριά
Φωτισμός για αρτοσκευάσματα και τυριά

Ο φωτισμός για τα αρτοσκευάσματα και τα τυριά αποσκοπεί στην παρουσίαση αυτών των προϊόντων με ελκυστικό και δελεαστικό τρόπο. Ο εξατομικευμένος φωτισμός προφοράς τραβάει την προσοχή των πελατών ειδικά στις περιοχές και τα ράφια του σούπερ μάρκετ όπου προσφέρονται αυτά τα προϊόντα. Γενικά χρησιμοποιούνται προβολείς LED και προβολείς LED με υψηλή χρωματική απόδοση. Αυτά τα φωτιστικά σώματα εξασφαλίζουν ότι τα προϊόντα εμφανίζονται στα φυσικά τους χρώματα και ταυτόχρονα εγγυώνται υψηλή ενεργειακή απόδοση, ακόμη και σε μακροχρόνια χρήση.

Φωτισμός ποτών
Φωτισμός ποτών

Τα ποτά και τα μη τρόφιμα αναδεικνύονται καλύτερα σε ένα λευκό φως γενικής χρήσης περίπου 4.000 Κ. Συνιστάται επίσης εδώ ένας καλά σχεδιασμένος φωτισμός προφοράς για να τραβήξει την προσοχή των πελατών ειδικά σε αυτές τις ομάδες προϊόντων. Αυτός ο τύπος φωτισμού ενθαρρύνει τους πελάτες να προσέξουν τα ποτά και τα προϊόντα εκτός τροφίμων. Μια δημοφιλής λύση φωτισμού είναι ο φωτισμός με λωρίδες που τρέχουν παράλληλα με τα ράφια. Αυτά δημιουργούν τόσο εκτεταμένο όσο και ομοιόμορφο και, τέλος, φωτεινό φωτισμό του χώρου παρουσίασης των προϊόντων.

Φωτισμός για φαρμακεία και οικιακά είδη
Φωτισμός για φαρμακεία και οικιακά είδη

Τα είδη φαρμακείου και τα είδη οικιακής χρήσης απαιτούν έναν ιδιαίτερο τύπο παρουσίασης των προϊόντων, καθώς συνήθως εκτίθενται σε ξεχωριστούς χώρους πώλησης. Η τονισμένη παρουσίαση των εμπορευμάτων, στην οποία τα εμπορεύματα έρχονται στο επίκεντρο με το φως και οι διάδρομοι και οι ζώνες κυκλοφορίας υποχωρούν στο παρασκήνιο, είναι μια λογική ιδέα φωτισμού για αυτές τις ομάδες προϊόντων. Για ελκυστική παρουσίαση των προϊόντων και γρήγορη επισκόπηση, είναι σημαντικό να ταιριάζει η κατανομή του φωτός με τη γεωμετρία του ραφιού. Για το φωτισμό συνιστώνται συστήματα LED και προβολείς LED με γενική θερμοκρασία λευκού χρώματος περίπου 4.000 K.

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το φωτισμό σούπερ μάρκετ

Ποιο φως βρίσκεται στο σούπερ μάρκετ;

Ποιο χρώμα φωτός για τα φρούτα και τα λαχανικά;

Ποιο ανοιχτό χρώμα για το κρέας;

Ποιο χρώμα φωτός για τα ψάρια;

Το καλό φως χρειάζεται επαγγελματική συμβουλή

Το καλό φως χρειάζεται επαγγελματική συμβουλή
Φόρμα επικοινωνίας

Η επεξεργασία δεδομένων που προκύπτει από τη χρήση της φόρμας επικοινωνίας μας υπόκειται στην πολιτική απορρήτου δεδομένων μας.