Γενικοί Όροι Συναλλαγών

Ο προμηθευτής και αντισυμβαλλόμενός σας

Lampenwelt GmbH

Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Γερμανία

Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης με έδρα το Schlitz

Ειρηνοδικείο Gießen, HRB 8845

Διαχειριστές: Vanessa Stützle, Ales Drabek, Ansgar Weber

Α.Φ.Μ.: DE 815 559 897 (σύμφωνα με το άρθρο § 27a του γερμανικού νόμου για τον φόρο κύκλου εργασιών)

Αρ. Mητρ. ΑΗΗΕ: DE 63952051

Υπεύθυνοι για την εφαρμογή των ΓΟΣ σύμφ. με τα §§ 5 του DDG (γερμανικός νόμος περί ηλεκτρονικών υπηρεσιών ενημέρωσης και επικοινωνίας), 18 παρ. 2 του MStV  (ομοσπονδιακός νόμος εφαρμογής της Οδηγίας 2010/13/EU, όπως τροποποιήθηκε από την Οδηγία 2018/1808/EU):Vanessa Stützle, Ales Drabek, Ansgar Weber

Μπορείτε να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών για ερωτήματα, παράπονα και κριτικές: 

Οι δυνατότητες επικοινωνίας με εμάς: info@lumories.gr

Οι κάτωθι Γενικοί Όροι Συναλλαγών είναι σύμφωνοι με το ελληνικό δίκαιο. Γίνεται αναφορά στις διατάξεις του ελληνικού δικαίου, ιδίως στις διατάξεις του Αστικού Κώδικα και του Δικαίου Προστασίας των Καταναλωτών (Ν. 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει) που τυγχάνουν εφαρμογής. 

Lumories.gr


Την προβλεπόμενη από το νόμο ενημέρωση για το δικαίωμα υπαναχώρησης στις πωλήσεις από απόσταση για καταναλωτές θα τη βρείτε στο άρθρο 6. των ΓΟΣ.

Για την αποθήκευση αυτών των εγγράφων και για τις δυνατότητες αναζήτησης πληροφοριών στο κείμενο της σύμβασης (κείμενο προσφοράς) πρβλ. το άρθρο 2 των ΓΟΣ.

Ακόμη και σε νομικά ζητήματα αναζητούμε λύσεις προσαρμοσμένες στον πελάτη. Μπορείτε απλά να μας καλέσετε τηλεφωνικά. Φυσικά διατηρούνται τα δικαιώματά σας χωρίς περιορισμό, ακόμη και στην περίπτωση που δεν επικοινωνήσετε μαζί μας. Σύμφωνα με το νόμο ως εταιρεία που ασκεί διαδικτυακό εμπόριο είμαστε υποχρεωμένοι να γνωστοποιήσουμε στους πελάτες πολλές πληροφορίες αναφορικά με τη σύμβαση, καθώς και τις διατάξεις που τυγχάνουν εφαρμογής. Στη συνέχεια έχουμε συγκεντρώσει για εσάς το σύνολο των πληροφοριών καθώς και τους λοιπούς όρους αποστολής των προϊόντων.

Επισκόπηση των γενικών όρων συναλλαγών

(με νομικές πληροφορίες)

  1. Ισχύς
  2. Δυνατότητα αποθήκευσης του περιεχομένου της σύμβασης και πρόσβαση σε αυτό
  3. Αντισυμβαλλόμενοι, γλώσσα και σύναψη σύμβασης
  4. Τιμές, έξοδα αποστολής, έκπτωση, εκπτώσεις παραγγελίας
  5. Πληρωμή, παράδοση
  6. Δικαίωμα ανάκλησης
  7. Εθελοντική εγγύηση επιστροφής χρημάτων (διευρυμένο δικαίωμα επιστροφής)
  8. Επιφύλαξη κυριότητας
  9. Εγγύηση και διαχείριση παραπόνων
  10. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
  11. Επίλυση διαφορών για καταναλωτές
  12. Εφαρμοστέο δίκαιο, αρμόδια δικαστήρια
  13. Ρήτρα απαλλαγής από την ευθύνη

Γενικοί όροι συναλλαγών

1. Ισχύς

1.1

1.1 Η παράδοση των προϊόντων γίνεται αποκλειστικά σύμφωνα με τους κάτωθι γενικούς όρους συναλλαγών, οι οποίοι διέπουν όλες τις συμβάσεις που συνάπτουμε αναφορικά με τις προσφορές που αναρτώνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Γενικοί όροι και προϋποθέσεις που τίθενται από τον αγοραστή και έρχονται σε αντίθεση ή αποκλίνουν από τις ακόλουθες διατάξεις δεν τυγχάνουν εφαρμογής. Οι ακόλουθοι όροι και προϋποθέσεις τυγχάνουν αποκλειστικής εφαρμογής σε περίπτωση παραλαβής χωρίς επιφύλαξη των προϊόντων ή αποδοχής της υπηρεσίας, ακόμη και αν γνωρίζουμε πως ο αγοραστής εφαρμόζει όρους και προϋποθέσεις που έρχονται σε αντίθεση ή αποκλίνουν από τους κατωτέρω αναφερόμενους.

1.2

1.2 Όταν στους κάτωθι όρους αναφέρεται ο όρος ¨καταναλωτής” πρόκειται για φυσικό πρόσωπο, το οποίο δεν ασκεί εμπορική δραστηριότητα, ούτε ελεύθερο επάγγελμα, και το οποίο προβαίνει σε παραγγελία προϊόντων για μη εμπορικούς, επαγγελματικούς ή επιχειρησιακούς σκοπούς. Ως “επιχειρηματίες” ή “έμποροι” νοούνται τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, οι ασκούντες ελεύθερο επάγγελμα, οι κοινοπραξίες φυσικών ή νομικών προσώπων, οι οποίοι προβαίνουν στην παραγγελία των προϊόντων για εμπορικούς και επαγγελματικούς σκοπούς. “Πελάτες” θεωρούνται τόσο οι καταναλωτές, όσο και οι έμποροι - επιχειρηματίες.

1.3

Για να προβείτε σε μια παραγγελία ως επιχειρηματίας ή έμπορος στα πλαίσια των διασυνοριακών παραδόσεων, και σύμφωνα με την δραστηριότητά σας, είναι απαραίτητο κατά την υποβολή της παραγγελίας σας να προβείτε στην καταχώρηση ενός έγκυρου Α.Φ.Μ. Με την καταχώρηση ενός έγκυρου Α.Φ.Μ. ο πελάτης επιβεβαιώνει πως προέβη στην παραγγελία ως έμπορος ή επιχειρηματίας, σύμφωνα με την εμπορική - επαγγελματική δραστηριότητά του για τους σκοπούς της εμπορίας ή της δραστηριότητάς του. Σε περίπτωση που ο πελάτης καταχωρήσει Α.Φ.Μ. που δεν είναι έγκυρο ή δεν ανήκει σε αυτόν, τότε αντιμετωπίζεται ως καταναλωτής και δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε μεταγενέστερη τροποποίηση.

1.4

Όπου ως προθεσμίες αναφέρονται εργάσιμες ημέρες, νοούνται όλες οι ημέρες της εβδομάδας με εξαίρεση τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες του τόπου της έδρας μας.

 

2. Δυνατότητα αποθήκευσης του περιεχομένου της σύμβασης και πρόσβαση σε αυτό.

2.1  

Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας διατηρούνται προς ανάκτηση οι γενικοί όροι συναλλαγών και το σύνολο των συμβατικών όρων, μαζί με τα δεδομένα της παραγγελίας σας. Μπορείτε εύκολα να προβείτε στην αποθήκευση των άνω πληροφοριών, είτε κατεβάζοντας τους ΓΟΣ και αποθηκεύοντας τα δεδομένα που συγκεντρώνονται κατά την πορεία της παραγγελίας σας στο διαδικτυακό μας κατάστημα, με τη βοήθεια των λειτουργιών του προγράμματος περιήγησής σας, είτε αναμένοντας την αυτόματη επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας σας, η οποία σας αποστέλλεται επιπρόσθετα μέσω email μετά την ολοκλήρωσή της, στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Το email επιβεβαίωσης παραλαβής παραγγελίας περιέχει ξανά τους συμβατικούς όρους μαζί με τα δεδομένα της παραγγελίας σας, καθώς και τους γενικούς όρους συναλλαγών, και εκτυπώνεται εύκολα ή/και αποθηκεύεται με το πρόγραμμα της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σας.

2.2

Το κείμενο της σύμβασης αποθηκεύεται από εμάς, δεν μπορείτε όμως να έχετε άμεσα πρόσβαση σε αυτό για λόγους ασφαλείας. Σε κάθε πελάτη παρέχεται απευθείας πρόσβαση με χρήση προσωπικού κωδικού ("Ο λογαριασμός μου"), ύστερα από σχετική εγγραφή σας, και μπορείτε να διαχειρίζεστε τα δεδομένα σας και να βλέπετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να προστατεύει τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης και να μη τους γνωστοποιεί σε τρίτους. Τους ισχύοντες γενικούς όρους συναλλαγών τους βρίσκεται, όπως αυτοί κάθε φορά ισχύουν, στην ιστοσελίδα μας.

 

3. Αντισυμβαλλόμενοι, γλώσσα και σύναψη σύμβασης

3.1 

Ο αντισυμβαλλόμενός σας είναι η Lampenwelt GmbH. Οι συμβάσεις στο διαδικτυακό μας κατάστημα συνάπτονται στην ελληνική γλώσσα. Οι διαφημιστικές μας προσφορές είναι μη δεσμευτικές, όσο δεν μετατρέπονται σε περιεχόμενο μια συμβατικής συμφωνίας.

3.2 

Πριν από την αποστολή της παραγγελίας σας υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και διόρθωσης των στοιχείων που έχετε καταχωρήσει. Με την αποστολή της παραγγελίας παρέχετε δεσμευτική δήλωση αποδοχής της σύμβασης. Η επιβεβαίωση από μέρους μας της παραλαβής της παραγγελίας σας πραγματοποιείται άμεσα μετά την τεχνικά άρτια παραλαβή της από εμάς.

3.3 

Η σύμβαση καταρτίζεται και αποκτά δεσμευτική ισχύ αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, υπό τον όρο πως θα αποδεχθείτε αυτή, και θα προβείτε στην ολοκλήρωσή της με την πληρωμή μέσω μίας εκ των διαθέσιμων και παρεχόμενων από εμάς υπηρεσιών online πληρωμής και την επιβεβαίωση της σχετικής εντολής πληρωμής. Παρέχουμε υπηρεσίες online πληρωμής μέσω PayPal (Payone), μέσω Apple Pay (Adyen), με πιστωτική κάρτα (Adyen) - Maestro, Visa, Mastercard και Amex.

3.4 

Σε περίπτωση που επιλέξετε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, η σύμβαση αποκτά δεσμευτική ισχύ μόνο ύστερα από την αποστολή σε εσάς μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) όπου σας γνωστοποιούμε την αποστολή των εμπορευμάτων ή μέσω άλλης ρητής μας δήλωσης περί αποδοχής.

3.5 

Το email με την πρόσκληση πληρωμής ή/και τη γνωστοποίηση αποστολής το λαμβάνετε συνήθως την ίδια ημέρα, μετά την παραλαβή της παραγγελίας. Σε περίπτωση καθυστέρησης δεσμεύεστε το μέγιστο για τρεις εργάσιμες ημέρες και μπορείτε φυσικά να προβείτε στην ακύρωση, εν όλω ή εν μέρει, της παραγγελίας σας, πριν προβούμε στην αποδοχή αυτής.

 

4. Τιμές, έξοδα αποστολής, εκπτώσεις παραγγελίας

4.1

Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται στο διαδικτυακό μας κατάστημα ισχύουν οι τιμές που αναγράφονται κατά τον χρόνο της παραγγελίας στην αναρτώμενη προσφορά. Οι τιμές μας περιλαμβάνουν τον εκάστοτε ισχύοντα φόρο προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.). Ο Φ.Π.Α. που ισχύει κάθε φορά αναφέρεται με την ολοκλήρωση της παραγγελίας και περιλαμβάνεται στο τιμολόγιο. Για πελάτες από χώρες εκτός ΕΕ (π.χ. Ελβετία) οι τιμές δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.

Για έξοδα αποστολής στις αναγραφόμενες τιμές προστίθεται επιπλέον το ποσό των € 6,59, για αγορές συνολικής αξίας έως ποσού € 300,00. Τα έξοδα αποστολής αφορούν παραδόσεις στην ηπειρωτική Ελλάδα.

Δεν είναι δυνατή παράδοση και αποστολή προϊόντων στα νησιά καθώς και στο Άγιο Όρος. Για παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα που χαρακτηρίζονται ως ογκώδη ή ογκώδη, θα χρεώνεται επιπλέον χρέωση € 24,90 ανά παραγγελία. Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας (checkout) θα ενημερωθείτε αν το προϊόν που παραγγείλατε χαρακτηρίζεται ως ογκώδες.

Πληρωμή με αντικαταβολή: Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή πληρώνετε με μετρητά απευθείας στον διανομέα της UPS. Η αποστολή με αντικαταβολή πραγματοποιείται στην Ελλάδα με την UPS. Σε περίπτωση παραγγελίας με αντικαταβολή χρεώνονται έξοδα ποσού € 10,00 στην UPS ανεξαρτήτως της αξίας της παραγγελίας.

 

5. Πληρωμή, παράδοση

5.1

Σας παρέχουμε τις ακόλουθες δυνατότητες πληρωμής, με την επιφύλαξη του δικαιώματός μας να αποδεχτούμε τη σύμβαση κατόπιν ελέγχου φερεγγυότητας σας και ανάλογα με τα αποτελέσματα, αντί του τρόπου πληρωμής επί πιστώσει, να σας παραπέμψουμε στους άλλους τρόπους πληρωμής μας. Δεν υφίσταται αξίωση για πληρωμή επί πιστώσει. Μπορείτε κατά κανόνα να επιλέξετε ανάμεσα σε:

  • Πληρωμή εκ των προτέρων πριν από την παράδοση

    Σε περίπτωση προπληρωμής πριν από την παράδοση, ο πελάτης καταβάλλει το συνολικό ποσό προκαταβολικά. Σε αυτή την περίπτωση, τα αγαθά διατηρούνται για εσάς για περίοδο δεκατεσσάρων ημερών. Ο πελάτης προκαταβάλλει τη συνολική αξία του τιμολογίου με τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Τα στοιχεία του τραπεζικού μας λογαριασμού θα σας κοινοποιηθούν μετά την παραγγελία. Εάν η πληρωμή δεν πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων ημερών, τα εμπορεύματα αποδεσμεύονται και η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

  • Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα μέσω Adyen (VISA, MasterCard, Maestro, Amex)

    Καταχωρείτε τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, την ημερομηνία λήξης και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας. Αυτά τα δεδομένα δεν αποθηκεύονται από εμάς, αλλά μεταφέρονται απευθείας με ασφαλή κρυπτογράφηση στην Adyen. Η πιστωτική κάρτα σας πρέπει να καταχωρηθεί για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επαλήθευσης της ταυτότητας σας από την εκδότρια τράπεζά (Verified by VISA και MasterCard SecureCode). Η επαλήθευση της ταυτότητας σας μέσω ενός προσωπικού κωδικού ασφαλείας πραγματοποιείται σε ασφαλές περιβάλλον ανάμεσα σε εσάς και την τράπεζά σας. Με την παραλαβή της παραγγελίας από εμάς πραγματοποιείται η δέσμευση του ποσού στην πιστωτική κάρτα σας. Η χρέωση της πιστωτική κάρτας πραγματοποιείται αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας. Αυτός ο εύκολος και γρήγορος τρόπος πληρωμής σας παρέχεται εντελώς δωρεάν. Χρεωστική Κάρτα - Debit: Μετά την εισαγωγή των στοιχείων σας γίνεται ανάληψη του ποσού του τιμολογίου από τον λογαριασμό σας. Όπως η πληρωμή με πιστωτική κάρτα έτσι και αυτός ο τρόπος πληρωμής παρέχεται δωρεάν.

  • Πληρωμή με αντικαταβολή

    Εξοφλείτε το ποσό του τιμολογίου στον διανομέα της UPS σε μετρητά. Οι παραδόσεις γίνονται μόνο στο χώρο σας και δεν είναι δυνατή η παραλαβή από υποκατάστημα. Η αποστολή με αντικαταβολή πραγματοποιείται στην Ελλάδα με την UPS. Για αυτόν τον τρόπο πληρωμής χρεώνονται, ανεξαρτήτως της αξίας της παραγγελίας, από τη UPS έξοδα ύψους € 10,00.

  • PayPal

    Πληρώνετε το ποσό του τιμολογίου μέσω του online παρόχου PayPal. Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι ή να εγγραφείτε πρώτα (με εξαίρεση παραγγελίες επισκεπτών μέσω PayPal), να συνδεθείτε με τα στοιχεία πρόσβασής σας και να επιβεβαιώσετε την εντολή πληρωμής προς εμάς. Επιβεβαιώνετε την πληρωμή με την αποστολή της παραγγελίας στο online κατάστημά μας. Περισσότερες υποδείξεις, πώς θα μεταβείτε στη σελίδα του παρόχου της υπηρεσίας πληρωμών, λαμβάνετε κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

  • Apple Pay

    Μπορείτε να πληρώσετε απευθείας μέσω του λογαριασμού σας Apple. Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα μεταφερθείτε στην Apple, όπου μπορείτε να εγκρίνετε την πληρωμή του ποσού της παραγγελίας. Μόλις ενημερωθούμε για την έγκρισή σας, η αποστολή θα πραγματοποιηθεί - ανάλογα με τον χρόνο παράδοσης που αναφέρεται για το προϊόν. Ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής που έχετε καταθέσει στο Apple Pay, θα χρεωθείτε με το πραγματικό ποσό του τιμολογίου μείον τυχόν εκπτώσεις, δωροεπιταγές κ.λπ. αμέσως μετά την εξουσιοδότηση ή μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή.

  • 5.2  

    Χρησιμοποιούμε την εταιρεία Zufall για αποστολές δεμάτων και για μεταφορές ογκωδών αντικειμένων. Δεν είναι δυνατές οι αποστολές σε ταχυδρομικές θυρίδες ή οι αποστολές σε ταχυδρομεία. Εφόσον δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, η παράδοση πραγματοποιείται από μεταφορική εταιρεία επί του πεζοδρομίου, στη διεύθυνση παράδοσης που έχει δηλώσει ο παραγγελιοδότης. Λαμβάνετε από εμάς ένα μήνυμα, όταν το εμπόρευμα αναχωρήσει από την εταιρεία μας. Παραδόσεις σε λεγόμενους σταθμούς παραλαβής δεμάτων μπορούμε να πραγματοποιήσουμε μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Εάν η παράδοση δεν ήταν επιτυχής, λαμβάνετε από τον μεταφορέα ένα μήνυμα, από το οποίο προκύπτουν οι περαιτέρω δυνατότητες.

    5.3  

    Εάν έχετε παραγγείλει περισσότερα προϊόντα με διαφορετικές ημερομηνίες παράδοσης, θα καταβάλουμε προσπάθεια για μια συνολική παράδοση. Σε περίπτωση σημαντικής διαφοράς στον χρόνο παράδοσης, κατ’ εξαίρεση και εφόσον γίνει αποδεκτό από εσάς, θα παραδώσουμε νωρίτερα τα διαθέσιμα προϊόντα. Με τον τρόπο αυτό μειώνονται για εσάς τα έξοδα αποστολής.

    5.4 

    Η υποχρέωση μας για παράδοση δεν υφίσταται εάν εμείς οι ίδιοι δεν προμηθευτούμε σωστά και έγκαιρα τα προϊόντα και η έλλειψη διαθεσιμότητας δεν οφείλεται σε εμάς. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας των εμπορευμάτων σας ενημερώνουμε άμεσα και σας επιστρέφουμε τυχόν πληρωμή που πραγματοποιήσατε πριν την παράδοση.

    5.5  

    Η προθεσμία για την παράδοση αρχίζει, σε περίπτωση πληρωμής πριν την παράδοση, την ημέρα μετά την εντολή πληρωμής στο πιστωτικό ίδρυμα, ή, σε περίπτωση χρήσης των άλλων τρόπων πληρωμής, την ημέρα μετά τη σύναψη της σύμβασης, και λήγει με την παρέλευση της τελευταίας ημέρας της προθεσμίας. Εάν η τελευταία ημέρα είναι Κυριακή ή επίσημη γενική αργία στον τόπο παράδοσης, τότε τελευταία μέρα θεωρείται η επόμενη εργάσιμη ημέρα.

    Ο χρόνος παράδοσης παρατείνεται εύλογα σε περιπτώσεις απεργιών και αποκλεισμών που εμποδίζουν την παράδοση, καθώς και άλλων καταστάσεων που δεν οφείλονται σε εμάς, ιδίως σε περιπτώσεις καθυστερήσεων παράδοσης λόγω ανωτέρας βίας. Θα γνωστοποιούμε άμεσα στον αγοραστή την έναρξη και τη λήξη τέτοιου είδους γεγονότων.

    5.6  

    Στην περίπτωση ταχυδρομικής παραγγελίας, ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας φθοράς των προϊόντων μετακιλύεται στον καταναλωτή ή στον τρίτο παραλήπτη που ο καταναλωτής έχει ορίσει για την παραλαβή των προϊόντων. Η διάταξη του προηγούμενου εδαφίου εφαρμόζεται ανεξάρτητα από το αν η αποστολή είναι ασφαλισμένη ή όχι. Σε περίπτωση πώλησης με παράδοση σε τόπο διαφορετικό από τον τόπο εκτέλεσης, ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας φθοράς των προϊόντων μετακιλύεται στον αγοραστή, κατά το χρόνο παράδοσης των προϊόντων στον μεταφορέα ή σε άλλο πρόσωπο ή εταιρεία που έχει οριστεί για να εκτελέσει την αποστολή.

     

6. Δικαίωμα υπαναχώρησης για καταναλωτές

6.1 

Στη συνέχεια, ακολουθούν πληροφορίες για τις προϋποθέσεις και τις συνέπειες του δικαιώματος υπαναχώρησής σας στις αγορές μέσω διαδικτύου. Το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται στους ασκούντες εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα ή στους εμπορικούς αντιπροσώπους.

Ενημέρωση για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση εντός δεκατεσσάρων ημερών (14) χωρίς αιτιολογία.

Η προθεσμία υπαναχώρησης ανέρχεται σε δεκατέσσερις ημέρες, και αρχίζει την επομένη της ημέρας κατά την οποία εσείς ή ένας κατονομαζόμενος από εσάς τρίτος, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, έχει λάβει στην κατοχή του το τελευταίο προϊόν.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να μας (Lampenwelt GmbH, Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Γερμανία, email: info@lumories.gr) ενημερώσετε με ρητή δήλωση (π.χ. μια επιστολή μέσω ταχυδρομείου ή email) για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτόν τον σκοπό και τη συνημμένη φόρμα υπαναχώρησης, η χρήση της οποίας ωστόσο είναι προαιρετική.

Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης αρκεί να μας αποστείλετε τη δήλωσή σας πριν την παρέλευση της άνω προθεσμίας.

Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, οφείλουμε να σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που πραγματοποιήσατε, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση των πρόσθετων εξόδων, που προκύπτουν από το γεγονός ότι έχετε επιλέξει έναν άλλο τρόπο παράδοσης από την παρεχόμενη από εμάς οικονομικότερη “στάνταρ” παράδοση), άμεσα και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε τη δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Για την επιστροφή του ποσού χρησιμοποιούμε το ίδιο μέσο πληρωμής, που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί ρητά κάτι διαφορετικό με εσάς. Σε καμία περίπτωση δεν θα υπάρχουν χρεώσεις για την επιστροφή πληρωμών. Μπορούμε να αρνηθούμε την επιστροφή, μέχρι να παραλάβουμε ξανά τα προϊόντα ή μέχρι να αποδείξετε ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, ανάλογα ποιο από αυτά τα δύο προηγείται.

Οφείλετε να επιστρέψετε ή να παραδώσετε σε εμάς (Lampenwelt GmbH, Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Γερμανία) τα προϊόντα άμεσα και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσετε για την υπαναχώρησή σας από τη σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται, εάν αποστείλετε τα εμπορεύματα πριν από τη λήξη της προθεσμίας των δεκατεσσάρων ημερών. Τα έξοδα της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν εμάς. Οφείλετε να αναλάβετε τα έξοδα και το κόστος τυχόν απώλειας της αξίας των εμπορευμάτων μόνο στην περίπτωση που η απώλεια της αξίας τους οφείλεται σε μη κατάλληλη από μέρους σας χρήση των προϊόντων κατά τον έλεγχο της σύστασης, των ιδιοτήτων και του τρόπου λειτουργίας τους.

6.2

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Εκ του νόμου υφίστανται εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης (άρθρο 391 επ. του ελληνικού ΑΚ), τις οποίες διατηρούμε το δικαίωμα να επικαλεστούμε έναντι ημών στις ακόλουθες περιπτώσεις: Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υφίσταται σε συμβάσεις παράδοσης προϊόντων, τα οποία δεν είναι προκατασκευασμένα και για την κατασκευή των οποίων λήφθηκε υπόψη μία εξατομικευμένη επιλογή ή ένας εξατομικευμένος καθορισμός από τον καταναλωτή, ή τα οποία είναι προσαρμοσμένα εμφανώς στις προσωπικές ανάγκες του καταναλωτή.

6.3.

Φόρμα υπαναχώρησης

Στη συνέχεια θα βρείτε το "πρότυπο φόρμας υπαναχώρησης” που αναφέρεται στην προηγηθείσα ενημέρωση. Η χρήση της φόρμας υπαναχώρησης δεν είναι υποχρεωτική και σε κάθε περίπτωση μπορείτε να διατυπώσετε την υπαναχώρησή σας με τον δικό σας τρόπο.

Φόρμας Υπαναχώρησης

(Εάν θέλετε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, συμπληρώστε αυτή τη φόρμα και επιστρέψτε την σε εμάς.)

  • Lampenwelt GmbH, Rabanusstraße 14-16
    36037 Fulda
    Γερμανία, E-mail: info@lumories.gr
  • Με την παρούσα υπαναχωρώ(ούμε) (*) από τη σύμβαση που έχει συναφθεί με εμένα/εμάς (*) για την αγορά των ακόλουθων προϊόντων (*)/την παροχή της ακόλουθης υπηρεσίας (*)

  • παραγγελία στις (*)/παραλαβή στις (*)

  • Όνομα του/των καταναλωτή(ών)

  • Διεύθυνση του/των καταναλωτή(ών)

  • Υπογραφή του/των καταναλωτής(ών) (μόνο σε έντυπη δήλωση)

  • Ημερομηνία

_____

(*) Διαγράψτε ό,τι δεν ισχύει.

6.4  

Τα φωτιστικά είναι συνήθως εύθραυστα και ευαίσθητα προϊόντα και επομένως πρέπει να αντιμετωπίζονται με τη δέουσα προσοχή. Πριν την επιστροφή, συσκευάστε το προϊόν με τη μέγιστη προσοχή κατά προτίμηση κάνοντας χρήση της συσκευασίας του με όλα τα αξεσουάρ και με όλα τα υλικά της συσκευασίας. Χρησιμοποιήστε εάν χρειάζεται μια προστατευτική εξωτερική συσκευασία.

6.5  

Προσοχή στην παροχή εκπτώσεων και κουπονιών έκπτωσης: Εάν λόγω της αξίας της παραγγελίας σας έχετε λάβει κάποια επιβράβευση, είτε με τη μορφή έκπτωσης, είτε μέσω μείωσης της τιμής με τη χρήση εκπτωτικών κουπονιών, και κατόπιν της μερικής υπαναχώρησής σας, η αξία της παραγγελίας σας απομένει μειωμένη συγκριτικά με το όφελος που λάβατε, τότε οφείλετε να καταβάλετε τη διαφορά, η οποία προκύπτει από τη μη εφαρμογή της έκπτωσης ή της χρήσης εκπτωτικών κουπονιών στην αρχική αξία της παραγγελίας σας.

Η μη τήρηση των προαναφερόμενων υποδείξεων δεν θίγει την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησής σας και τα νόμιμα δικαιώματά σας που πηγάζουν από το νόμο.

 

7. Εθελοντική εγγύηση επιστροφής χρημάτων (διευρυμένο δικαίωμα επιστροφής)

7.1  

Πλέον του νομίμου δικαιώματος υπαναχώρησής σας εντός 14 ημερών σας προσφέρουμε εθελοντικά εγγύηση επιστροφής χρημάτων για επιπλέον 36 μέρες. Μπορείτε έτσι να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραλάβατε από εμάς, χωρίς αιτιολογία, εντός 50 ημερών. Η προθεσμία αρχίζει μετά την πλήρη παραλαβή του εμπορεύματος από εσάς. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η έγκαιρη επιστροφή του εμπορεύματος ή η υποβολή της αίτησης επιστροφής. Το δικαίωμα υπαναχώρησης πέραν της νομίμου προθεσμίας των 14 ημερών που σας προσφέρουμε, μπορεί να ασκηθεί μόνο με την επιστροφή των εμπορευμάτων, εκτός αν αυτά δεν μπορούν να αποσταλούν με δέμα. Εάν τα εμπορεύματα δεν μπορούν να επιστραφούν με δέμα παραλαμβάνονται από εσάς από τον εντεταλμένο από εμάς μεταφορέα. Για το λόγο αυτό πρέπει να προηγείται επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Τα έξοδα για την επιστροφή τα αναλαμβάνουμε εμείς.

7.2  

Όταν μας επιστρέφετε προϊόντα σύμφωνα με το διευρυμένο δικαίωμα υπαναχώρησης, σας επιστρέφουμε την συνολική αξία αγοράς. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται συσκευασμένο με προσοχή – εφόσον είναι δυνατό στη συσκευασία του με όλα τα αξεσουάρ και με όλα τα υλικά της συσκευασίας. Εάν συναντήσετε δυσκολίες με τη συσκευασία ή τη χρήση της διαδικτυακής πύλης επιστροφών μας, απευθυνθείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Για την επιστροφή των προϊόντων διαθέτουμε ετικέτα επιστροφής. Με αυτή μπορείτε να παραδώσετε δωρεάν το δέμα στον αναφερόμενο πάροχο αποστολών. Η παραλαβή των προϊόντων γίνεται από το χώρο σας και τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνουμε εμείς.

7.3  

Το διευρυμένο δικαίωμα υπαναχώρησης αποκλείεται, εφόσον τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη.

7.4  

Λάβετε υπόψη σας, ότι οι όροι που αναφέρονται στην § 7 δεν ισχύουν κατά τις πρώτες 14 ημέρες (νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με την § 6 των ΓΟΣ) αλλά μόνο για τις επόμενες 36 ημέρες.

 

8. Παρακράτηση κυριότητας

Μέχρι την πλήρη και ολοσχερή εξόφληση τα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητά μας.

 

9 Εγγύηση και διαχείριση παραπόνων

9.1

Στους πελάτες παρέχεται η νόμιμη εγγύηση ως προστασία έναντι καταναλωτικών προϊόντων. Για καινούργια εμπορεύματα που παραδίδονται από εμάς ισχύει έναντι των καταναλωτών η νόμιμη εγγύηση διάρκειας 2 ετών. Η προθεσμία αρχίζει με την παράδοση του προϊόντος στον καταναλωτή.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία δεν φέρουμε, μεταξύ άλλων, ευθύνη για ζημίες, οι οποίες

  • • οφείλονται σε μη σωστή εγκατάσταση των προϊόντων (π.χ. μη τήρηση των ορίων των τιμών για την τάση τροφοδοσίας) ή/και μια ακατάλληλη χρήση (π.χ. χρήση προϊόντων χωρίς σχετική σήμανση "με αντοχή σε καιρικές συνθήκες θάλασσας“ σε ένα περιβάλλον με έντονα αλατούχο αέρα ή στη χρήση προϊόντων χωρίς ανάλογη κατηγορία προστασίας IP44 και υψηλότερη) σε χώρους με σταθερά υπερβολικά μεγάλη ατμοσφαιρική υγρασία ή/και ακατάλληλη συντήρηση (π.χ. με χρήση ακατάλληλων προϊόντων καθαρισμού, χρήση αιχμηρών αντικειμένων),

  • οφείλονται σε φυσική και συνήθη φθορά λόγω της χρήσης ή για άλλον λόγο,

  • οφείλονται σε ιδιόχειρη μετατροπή του προϊόντος (π.χ. προσθήκες και/ή μετατροπές)

Στις προαναφερόμενες περιπτώσεις η ευθύνη μας αποκλείεται μόνο στην έκταση που δεν φέρουμε ευθύνη για τη ζημία.

Τα αναγραφόμενα στοιχεία για τη διάρκεια της ζωής των φωτιστικών μέσων αποτελούν τη μέση διάρκεια ζωής τους και δεν αποτελούν εγγύηση της ελάχιστης διάρκειας αυτής.

Έναντι των επιχειρήσεων παρέχεται αποκλειστικά εγγύηση αντικατάστασης του προϊόντος με νέο προϊόν και ισχύει για ένα έτος από την παράδοση του προϊόντος.

Για μεταχειρισμένα εμπορεύματα παρέχεται εγγύηση μόνο έναντι των καταναλωτών, διάρκειας ενός έτους, η οποία αρχίζει μετά την παράδοση του προϊόντος. Αποκλείεται η εγγύηση έναντι εμπόρων και επιχειρηματιών για μεταχειρισμένα προϊόντα.

9.2

Οι έμποροι - επιχειρηματίες πρέπει άμεσα να δηλώνουν τα προφανή ελαττώματα, το αργότερο όμως εντός προθεσμίας 5 ημερών από την παραλαβή των εμπορευμάτων. Κατά την ανακάλυψη μη εμφανών ελαττωμάτων ισχύει η υποχρέωση για άμεση ενημέρωση, το αργότερο εντός 5 ημερών από την ανακάλυψη του ελαττώματος. Για τη διατήρηση των δικαιωμάτων του αγοραστή αρκεί η έγκαιρη ενημέρωσή μας. Διαφορετικά τα εμπορεύματα θεωρείται πως έχουν γίνει ανεπιφύλακτα αποδεκτά, ακόμα και αν προβούμε στην εξέταση των εκάστοτε ελαττωμάτων. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η έγκαιρη αποστολή.

9.3

Από τους περιορισμούς ή τις εξαιρέσεις παροχής εγγύησης των παρ. 9.1.και 9.2, εξαιρούνται αξιώσεις αποζημίωσης λόγω βλάβης της ζωής, του σώματος ή της υγείας, η οποία προκλήθηκε από δική μας παράβαση υποχρέωσης, καθώς και οι αξιώσεις αποζημίωσης για λοιπές ζημιές που απορρέουν από δική μας παράβαση υποχρέωσης, με δόλο ή αμέλεια. Για τις αξιώσεις του προηγούμενο εδαφίου εφαρμόζεται η νόμιμη παραγραφή των 2 ετών. Δεν ισχύει περιορισμός ή αποκλεισμός των αξιώσεων έναντι ημών σε περίπτωση που έχουμε προβεί σε παροχή εγγύησης καλής κατάστασης ή σε περίπτωση δόλιας από μέρους μας αποσιώπησης ενός ελαττώματος με την έννοια του άρθρου 557 του ελληνικού ΑΚ. Τυχόν εγγυήσεις του κατασκευαστή δεν επηρεάζονται. Ομοίως δεν επηρεάζεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του ελληνικού δικαίου περί προστασίας των καταναλωτών, η αναγωγική ευθύνη εμπόρου για την πώληση καινούργιων κατασκευασμένων εμπορευμάτων σε έναν καταναλωτή. Στην έκταση που η ευθύνη μας αποκλείεται ή περιορίζεται ή/και ρυθμίζεται με βάση τις προαναφερόμενες εξαιρέσεις, αυτό ισχύει και για την προσωπική ευθύνη των εργαζομένων μας, των συνεργατών μας, των νόμιμων αντιπροσώπων μας και των βοηθών εκπλήρωσής.

9.4

Σε περίπτωση ελαττωμάτων που καλύπτονται από τη νόμιμη εγγύηση, έχουμε υποχρέωση εντός του χρόνου της εγγύησης να προβούμε σε δωρεάν μεταγενέστερη αποκατάσταση, δηλαδή σε επισκευή των ελαττωμάτων ή σε αντικατάσταση του προϊόντος. Οι καταναλωτές ως αντισυμβαλλόμενοι σε περίπτωση ελαττώματος μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της επισκευής του ελαττώματος ή της αντικατάστασης του προϊόντος. Διατηρούμε το δικαίωμα, σε περίπτωση που υπάρχουν ειδικά ρυθμισμένες προϋποθέσεις στον νόμο, να απορρίψουμε τον τρόπο αποκατάστασης που έχει επιλέξει ο καταναλωτής αν αυτός συνεπάγεται δυσανάλογο κόστος και ο έτερος τρόπος αποκατάστασης παραμένει χωρίς σημαντικά μειονεκτήματα για τον καταναλωτή. Σε συμβάσεις που συνάπτουμε με εμπόρους και επιτηδευματίες ο τρόπος αποκατάστασης επιλέγεται από εμάς. Εάν δεν είμαστε πρόθυμοι ή σε θέση να άρουμε τα ελαττώματα ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν ή η επισκευή ή αντικατάσταση καθυστερεί πέραν ενός ευλόγου χρονικού διαστήματος, για λόγους που οφείλονται σε εμάς, ή εάν δεν επιτευχθεί με άλλο τρόπο η αποκατάσταση των ελαττωμάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε ανάλογη μείωση της τιμής αγοράς ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Σε περίπτωση ύπαρξης νομικών προϋποθέσεων μπορεί να υπάρχουν και αξιώσεις για αποζημίωση. Η υπαναχώρηση καθώς και η αποζημίωση αντί της πλήρους αποκατάστασης αποκλείονται όταν το ελάττωμα δεν μειώνει παρά ελάχιστα την αξία ή την καταλληλότητα του προϊόντος ή/και της υπηρεσίας.

9.5

Προτεραιότητά μας η ικανοποίηση των πελατών μας. Μπορείτε να απευθύνεστε ανά πάσα στιγμή σε εμάς κάνοντας χρήση ενός εκ των τρόπων επικοινωνίας που αναφέρονται στην αρχή. Καταβάλουμε προσπάθεια να ελέγχουμε όσο το δυνατό γρήγορα το αίτημά σας και θα επικοινωνήσουμε σχετικά μαζί σας μετά την παραλαβή των εγγράφων ή/και της καταχώρησής σας ή του παραπόνου σας. Παρακαλούμε για την παραχώρηση εύλογου χρόνου καθώς σε περιπτώσεις εγγύησης συχνά απαιτείται η επέμβαση του κατασκευαστή. Σε περίπτωση παραπόνων μας βοηθάτε όταν περιγράφετε όσο το δυνατόν ακριβέστερα τη φύση του προβλήματος και ενδεχομένως μας αποστείλετε αντίγραφα παραγγελίας ή τουλάχιστον τον αριθμό παραγγελίας, τον αριθμό πελάτη κτλ. Εάν δεν λάβετε κάποια απάντηση εντός 5 εργάσιμων ημερών, υποβάλετε και πάλι το αίτημά σας. Σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί τα email να αποσταλούν στον κάδο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, είτε σε εμάς, είτε σε εσάς, ή ένα μήνυμα να μην φτάσει για άλλον λόγο σε εσάς ή να το έχετε παραβλέψει ακούσια.

9.6

Για αιτήματα επισκευών απευθυνθείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, ως εξής:

Lampenwelt GmbH

Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Γερμανία

E-mail: info@lumories.gr

9.7

Υποσχέσεις παροχής εγγύησης εκ μέρους των κατασκευαστών των προϊόντων, τα οποία πωλούνται από εμάς, εγείρουν αξιώσεις αποκλειστικά έναντι των κατασκευαστών ως εγγυητών. Στις περιπτώσεις αυτές δεν εγείρονται αξιώσεις έναντι ημών ως αντιπροσώπων - πωλητών.

 

10. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Εφαρμόζουμε τις διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και ιδίως τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και τις αντίστοιχες διατάξεις του ελληνικού δικαίου. Λεπτομέρειες για τη συλλογή και την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα θα βρείτε στους όρους προστασίας προσωπικών δεδομένων,στους οποίους περιλαμβάνονται και πληροφορίες για τον έλεγχο φερεγγυότητάς σας, στα πλαίσια του οποίου ελέγχονται στοιχεία για το ενδεχόμενο αδυναμίας πληρωμής, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα στοιχεία της διεύθυνσής σας.

 

11. Επίλυση διαφορών για καταναλωτές

Επιδιώκουμε πάντοτε την επίτευξη συμφωνίας με τον πελάτη. Χρησιμοποιήστε τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω ή τις υπόλοιπες αναφερόμενες δυνατότητες επικοινωνίας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαθέτει μια πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ΗΕΔ) με περισσότερες πληροφορίες, την οποία μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Δεν συμπεριλαμβάνεται στις προθέσεις μας, ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε σε μια διαδικασία επίλυσης διαφορών από κάποιο κέντρο επίλυσης διαφορών για καταναλωτές.

 

12. Εφαρμοστέο δίκαιο, αρμόδια δικαστήρια

Σε όλες τις δικαιοπραξίες και συμβάσεις που συνάπτετε μαζί μας εφαρμοστέο είναι το δίκαιο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας. Δεν εφαρμόζεται η Σύμβαση της Βιέννης (CISG) καθώς και τυχόν άλλες διακρατικές συμφωνίες, ακόμη και μετά την ενσωμάτωσή τους στο γερμανικό δίκαιο. Σε συμβάσεις που συνάπτονται με καταναλωτές, στις οποίους δεν συμπεριλαμβάνονται συμβάσεις με εμπόρους και επιτηδευματίες, δεν αφαιρείται από τον καταναλωτή η παρεχόμενη προστασία, η οποία προκύπτει από αναγκαστικού δικαίου διατάξεις του δικαίου της χώρας, στην οποία ο καταναλωτής έχει τη συνήθη διαμονή του, και εφαρμοστέο δίκαιο είναι το ελληνικό δίκαιο.

12.2  

Στις εμπορικές συναλλαγές με εμπόρους και με νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, συμφωνούνται ως αρμόδια δικαστήρια, για όλες τις νομικές διαφορές αναφορικά με τους όρους συναλλαγών και τις επιμέρους συμβάσεις που έχουν καταρτιστεί, και από την έναρξη ισχύος αυτών, συμπεριλαμβανομένων των αγωγών από συναλλαγματική και επιταγή, τα δικαστήρια της έδρας της εταιρείας μας. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε επίσης δικαίωμα να ασκήσουμε αγωγή στην έδρα του πελάτη. Δεν θίγεται από την προαναφερόμενη ρύθμιση ενδεχόμενη αποκλειστική δωσιδικία.

13. Ρήτρα απαλλαγής από την ευθύνη

Εάν επιμέρους όροι αυτών των γενικών όρων συναλλαγών δεν είναι εξ ολοκλήρου ή εν μέρει νομικά ισχυροί ή απολέσουν αργότερα τη νομική ισχύ τους, τότε δεν θίγεται από το γεγονός αυτό η εγκυρότητα των υπόλοιπων γενικών όρων συναλλαγών. Στη θέση των μη έγκυρων όρων εφαρμόζονται οι νόμιμοι όροι. Το ίδιο ισχύει, στον βαθμό που οι γενικοί όροι συναλλαγών παρουσιάζουν απρόβλεπτα κενά.

 


Ημερομηνία Αύγουστος 2024

Η δική σας Lampenwelt GmbH